12/18/2009

WorkoutGenerator


WorkoutGenerator


Rrugës Software, LLC

WorkoutGenerator është një mjet revolucionar për krijimin e peshëngritjes të reja dhe programe gjimnastikë! Çdo stërvitje është zakon i projektuar në mënyrë që ju mund të humbni peshë, muskujve të fitojë, dhe të marrin të shëndetshme! Log workouts tuaj dhe matje në trupin e ndiek progresin tuaj. WorkoutGenerator përfshin një bazë të dhënash prej më shumë se 80 ushtrime heqjen peshë dhe më shumë se 20 ushtrime aerobe. Përdorimi i programit ju jep juve akses të lirë për të portalit WorkoutGenerator.com. Portali përmban një pasuri e informacionit rreth peshëngritje, gjimnastikë, ushqim, dhe më shumë! Interface të ri të gjitha tërheqëse dhe intuitiv bën WorkoutGenerator një fllad to use! Nevoja për të djegur jashtë disa kalorive shpejt? Thjesht shkruani numrin e kalorive dhe numrin e minutave, dhe WorkoutGenerator do të gjeni disa ushtrime aerobe për t'ju ndihmuar të hedhë ato paund shtesë! Dëshironi të merrni më të fortë, të merrni më të mëdha, apo vetëm të merrni më të shëndetshme? WorkoutGenerator është zgjidhja juaj. WorkoutGenerator përfshin të gjitha mjetet që ju nevojitet për një rutinë peshëngritje freskët. WorkoutGenerator nuk do të ju jap ndonjë stërvitje që nuk kanë pajisje për të bërë! WorkoutGenerator mund të shtypura stërvitje tuaj në mënyrë që ju mund të sjellë atë në palestër me ju. Dhe në qoftë se nuk është e mjaftueshme, WorkoutGenerator është falas! WorkoutGenerator ju ofrohet falas duke përdorur metodën e shpërndarjes adware. Me ndihmën e WorkoutGenerator, ju mund të ketë sukses në programin tuaj durim! Best of luck! -WorkoutGenerator.com



Software Çmimi: Freeware

Software Version: 2.0

Software-Release Date: 12-6-01



Size: ,19 MB

Platformë: Win95, Win98, WinME, WinNT 4.x, WinXP, Windows2000



Download Page: WorkoutGenerator Download

0 Komente:

Post a Comment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info